|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShevaMalara
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:19, 28 Maj 2012 Temat postu: Artefakty i Umiejętności |
|
|
Tu zamieszczone są zasady tworzenia artefaktu i wybierania umiejętności.
Artefakt- przedmiot, który zostanie wręczony postaci przy upadku i zostanie z nią do końca gry. Wybór zostawiamy użytkownikom, jednak proszę o trzymanie wyobraźni w ryzach Należy wymyślić dla niego 5 różnych mocy (ale podobnych do siebie- artefakt musi mieć ograniczone pole popisu)
Proszę również, tak jak w przypadku kart postaci,
o zatwierdzanie artefaktu u moderatora przed udostępnieniem go tutaj.
Umiejętności- Każdy gracz otrzymuje na starcie 10 punktów doświadczenia, które może przydzielić do umiejętności postaci.
Niektóre umiejętności są do wyboru. Podczas gry, gracz otrzymuje punkty doświadczenia za wykonanie zadań, lub w innych okolicznościach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Medea
Bogini Soku Pomarańczowego
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 0:47, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Oto cechy, między które musicie rozdzielić swoje punkty i które powinniście rozwijać podczas gry. Przybliżę nieco ich znaczenie i przydatność, by łatwiej było wam zdecydować, które z nich są najważniejsze.
Spryt- jeżeli postać wykaże się dużym sprytem i ciekawie przebrnie przez walki oraz pułapki, zostanie nagrodzona dodatkowymi oczkami na kostce w kolejnych starciach.
Siła (wręcz/zbrojna)- czyli po prostu siła bądź miotanie dowolnie wybraną bronią. Umiejętność czysto praktyczna.
Kreatywność- postać posiadająca wiele punktów kreatywności otrzyma, w zależności od rzeczywistości, w której się będzie znajdować, podpowiedzi od Mistrza Gry dotyczące podejmowania decyzji w drodze. Atut cenny ze względu na dużą liczbę czekających was wyborów.
Inteligencja- przejawia się głównie w panowaniu nad artefaktem. Wbrew pozorom jest to jeden z najistotniejszych elementów walki.
Wygląd- do czego mi wygląd w Grze?, spytacie. Nie chcielibyście być wspierani przez boginię?, odpowiem. Punkty wyglądu pozwalają postaci na charakteryzację, dzięki której może zdobyć względy jednej z bogiń lub któregoś ze stworzeń. Wciąż nie widzicie w tym korzyści? Zapytajcie Anakondę.
Czujność- zawiera w sobie intuicję, lepiej rozwinięte instynkty i łatwiejsze tropienie oraz zdobywanie rybowoców. Ta prosta na pierwszy rzut oka umiejętność może ocalić wam życie.
Dyplomacja- nie chcecie tracić punktów na siłę lub czujność? Jak sobie wtedy poradzicie? Otóż to. Dyplomacja pomoże wam bezkonfliktowo ominąć przeszkody lub wdać się w pogawędkę z istotą, która w innych okolicznościach by was zabiła. Oczywiście nie ma gwarancji, że tego nie zrobi.
Umiejętność Wybrana- jeden punkt w tej kategorii równa się jednej wybranej umiejętności- jeżeli życzycie sobie, by wasza postać potrafiła pływać, gotować, szydełkować, śpiewać- proszę bardzo. Możecie ich dobierać nieskończoną ilość, jeśli tylko was na to stać.
Rozdzielajcie punkty rozważnie, gdyż będą one miały ogromny wpływ na losy postaci w Grze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|